طب سنتی چینی ارمغان می آورد امید به بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی ارمغان می آورد امید به بیماران مبتلا به FSGS

طب سنتی چینی به ارمغان می آورد امید را به بیماران در سال گذشته با FSGS FSGSMe تشخیص داده شده و به تدریج شروع به از ادم شدید، پروتئین در ادرار، سردرد، استفراغ و کراتینین بالا رنج می برند. دکتر من پیشنهاد من به دیالیز است. بدون آنها، تلفن، پدر و مادرم و من نمی خواهم به دیالیز است. ما معتقدیم که جایگزین که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و امید من وجود دارد.

پدر و مادر من طب سنتی چینی در اینترنت یافت و درمان طب چینی منحصر به فرد آن واقعا ما را جذب کند. داستان های خود را از بیماران موفقیت را به من باور دارم که من نیز می تواند سلامت را بهبود می یابند با درمان طب طبیعی و موثر چینی. بنابراین ما تصمیم را به شانس.

در بیمارستان، دکتر به من یک برنامه درمانی سیستماتیک از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان با حمام پا، طب چینی ترکیبی از دهان و مای کانگ می دهد. پس از 27 روز از شروع درمان، من کمی پروتئین ادرار 24 ساعت کاهش 0.35 گرم / 24H و ادم من، استفراغ، سردرد تمام رهایی.

آنها سه ماه از مای کانگ من تجویز مخلوط را به تحکیم اثر درمانی. من می خواهم برای تشکر از همه پزشکان، پرستاران و تمام کارکنان بیمارستان به بیمارستان من عطا شده است. من هم که ما در اینجا به سر برد و قطعا مردم در بخشی از جهان که من در مورد سازمان محترم شما قدردانی می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و دیگر درمان های طب چینی منحصر به فرد به من امید به زندگی و بهبود کیفیت زندگی من. این درمان نوآوری از طب سنتی چینی می باشد. آنها مزایای استفاده از داروهای سنتی به ارث برده اند. آنها همچنین دارای ویژگی های خود.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، هر کس می تواند کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: